3d-tulosta 3DBearin kanssa

IMG_0173.JPG
3DBear-app-icon-1024.jpg
3DBear AR.jpg
_00_Pekka+Peura.jpg
IMG_0068.JPG
IMG_0289.JPG
Avatar UI.jpg
C-t-d vapauden patsas.PNG
IMG_0173.JPG
3DBear-app-icon-1024.jpg
3DBear AR.jpg
_00_Pekka+Peura.jpg
IMG_0068.JPG
IMG_0289.JPG
Avatar UI.jpg
C-t-d vapauden patsas.PNG

3d-tulosta 3DBearin kanssa

0.00

3DBearin ilmainen sovellus, joka toimii Applen tableteilla ja sisältää Arkkitehti, Avatar, Yhdistä pisteet ja Karhu leipoo oppimismoduulit (neljä erillistä oppimismoduuleita saman sovelluksen sisällä).

Katso miten videobloggari Roni Back tekee Avatar-oppimismoduulia koululuokassa.

Voit hyödyntää myös tätä 3DBearin ilmaista koulutusvideota 3D-tulostuksesta luokkahuoneessa (suomeksi ja ruotsiksi)

Tutustu opettajan kokemuksiin tällä videolla.

  • Tämä ilmainen sovellus sisältää neljä peliä käytettäväksi yhdessä koulun tai kirjaston 3D-tulostimen kanssa. Kaikki sisältö on suunniteltu ja kehitetty yhdessä maailman parhaiden pedagogien - suomalaisten koulujen - kanssa.

  • ARKKITEHTI - Arkkitehtipeli-oppimismoduulissa oppilaat toimivat suunnittelevat ja sisustavat omat huoneensa ja oppivat uusia taitoja hyödyntäen 3D-tulostusta. Arkkitehti sopii kaiken ikäisille.

  • AVATAR - Avatar-oppimismoduulissa käyttäjät luovan itselleen avatarin eli virtuaalisen hahmon. Avatar mahdollistaa oppilaiden luovuuden mukaansatempaavalla tavalla ja mielikuvitusta ruokkien. Lisäksi avatar-hahmojen 3D-tulostaminen on hauska tapa tutustua 3D-tulostuksen koko ketjuun, jossa edetään ideasta mallintamisen kautta tulostamiseen ja mallin jälkikäsittelyyn.

  • YHDISTÄ PISTEET - Yhdistä-pisteet -pelissä hyödynnetään mittakaavoja ja lukujonona. Oppiminen syvenee kun mittakaavoja pystytään konkretisoimaan 3D-tulosteiden avulla moniaistillisesti erilaisiin oppimistyyleihin sopien.

  • Lukujonot ovat ohjelmistokehityksen perusta. Pisteiden yhdistäminen janalla on tuttu piirrustustehtävä monille lapsille. Nyt sama tehtävä tehdään kolmiulotteisesti. Samalla opitaan 3D-mallintamista intuitiivisella ja luovalla tavalla.

  • Oppilas aloittaa karhusta ja mallintaa karhun yhdistämällä pisteitä toisiinsa lukujonoksi, muodostaen samalla kolmiulotteisen mallin ääriviivat.

  • Ratkaistuaan yhden tason vapautuu aina mittakaavan seuraava taso.

  • Oppilas liikkuu mm. vapaudenpatsaasta karhuun ja sen sydämeen. Uusia tasoja kehitetään koko ajan.

  • KARHU LEIPOO - Karhu leipoo -oppimismoduulissa opitaan mitoista ja muodoista. Aluksi oppilaat valitsevat desilitramitan, jota sitten käytetään leipomistehtävien ratkaisemisessa, joissa toistuvat erilaiset matemaattiset tehtävät kolmessa eri tasossa. Karhu leipoo sopii parhaiten ala-asteikäisille.

  • Sovelluksen voi ladata App Storesta nimellä “3D tulosta 3DBearin kanssa” tai tästä latauslinkistä.

Add To Cart